İndirimdeki Ürünler
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sıkça Sorulan Sorular
  • Şifremi Nasıl Değiştiririm?

    1.Sağ üstte bulunan "Giriş Yap" butonuna basarak üyelik bilgilerinizi girin. 

    2. Giriş yaptıktan sonra sağ üstte bulunan "Hesabım" kısmına basınız. 

    3. Açılan panelde sol tarafta bulunan "Şifremi Değiştir" kısmına eski ve yeni şifrenizi yazın. 

  • Kredi Kartı ile Alışveriş Yapmak Güvenli mi?

    Sitemiz Rapid SSL SITE SECURITY Güvenlik sertifikasına sahip olup, kart bilgileriniz çalışanlarımız dahil hiç kimse tarafından görüntülenememektedir.

  • Kredi Kartı ile Alışveriş Yapmak Güvenli mi?

    Sitemiz Rapid SSL SITE SECURITY Güvenlik sertifikasına sahip olup, kart bilgileriniz çalışanlarımız dahil hiç kimse tarafından görüntülenememektedir.

  • Şifremi Unuttum

    1. Sağ üst köşede bulunan ; "Giriş Yap" butonuna basın. 

    2. Alt tarafta bulunan "Şifremi Unuttum!" butonuna basın. 

    3. Sistem üzerinde kayıtlı E Posta adresinizi yazın.

    4. E posta adresinize gelen şifre sıfırlama linkine basarak yeni şifrenizi girin. 

  • Kapıda Ödeme Yapabilir miyim?

    Şimdilik kapıda ödeme opsiyonumuz bulunmamaktadır.

  • Ürünlerim Kaç Günde Gelir?

    Bazı ürünler direkt stoktan verilebildiği gibi bazı ürünler için tedarik gerekmektedir. Dolayısıyla ürüne göre teslim süresi de değişmektedir. Seçtiğiniz ürünün kaç günde kargoya verileceği bilgisi ürün kartında belirtilmektedir.  Sitemizde belirtilen süre kargoya verilme süresidir. Kargoya verildikten sonra mesafeye göre değişiklik göstermekte olup, kargo takip menüsünden sorgulama yapılabilir.

  • Sipariş Teslimi için Tarih aralığı verebilir miyim?

    Belirtilen adreste bulunup bulunmama durumuna göre istenen teslim tarih aralığı siparişte belirtilmelidir. Teslim tarihi bir gün olarak verilemez, tarih aralığı şeklinde verilebilir. Ancak teslim saati konusu bizim dışımızda olup kargo firması ile görüşülmelidir.

  • Ürün İadesi yapabilir miyim?

    Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

  • Sipariş iptali yapabilir miyim?

    İade etmek istediğiniz sipariş henüz kargoya verilmemişse, telefon veya sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişime geçmeniz halinde sipariş iptal edilir, ücreti hesabınıza iade edilir. Siparişiniz kargoya verilmişse, kargoyu teslim almadan tarafımıza iade edebilirsiniz.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Üye olmadan alışveriş yapabilirisiniz, ancak anlık veya daha sonraki üyelik avantajlarından yararlanmamış olursunuz.

  • Ürünlerde renk tercihi yapabilir miyim?

    Özellikle okul listeleri hazır olarak sunulduğundan sipariş bilgisine KIZ ya da ERKEK bilgisi girilmesi gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.